Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Doktor úr!

45 éves vagyok, kb. 40-41 éves voltam amikor elkezdődött nálam a klimax. A családunkban anyai ágon mindenkinél korán jelentkezett, így számítottam erre én is, már egy éve hogy nem is menstruálok. Egészen idén nyárig teljesen jól tudtam kezelni a hőhullámaimat, egyéb klimaxal kapcsolatos problémáimat gyógynövényes szerekkel. Nyártól azonban elkezdődött a pokol. Semmilyen szer nem hatott, a hőhullámok egyre elviselhetetlenebbé váltak, szinte folyamatosak voltak éjjel-nappal. Ehhez társult a többi probléma, az ízületi fájdalmak, a csontjaim is szinte már égtek, az idegességtől, feszültségtől is szenvedtem. Az arcom rosaceás lett, így a hőhullámok miatt állandóan ég, fáj, kivörösödik. A nőgyógyászom Ladybon tablettát írt fel, hogy ez majd segít. Sajnos eltelt több, mint egy hónap, a helyzet szinte változatlan, már akkor is szakad rólam a víz, ha nem jönnek a hőhullámok. Már pajzsmirigy vizsgálaton is túl vagyok, ott nincs semmi gond. Szeretném kérdezni, hogy a Ladybon tablettának már kellett volna hatni ennyi idő után, vagy lehet, hogy más gyógyszerre lesz szükségem?
Tisztelt Hölgyem,

A panaszai nem tipikusak az életkora alapján. A korai menopauza tüneteit mutatja.

Javasolt hormon vizsgálat, megállapítandó valóban hormonális változások okozzák-e a tüneteit. Javasolt csontsűrűség vizsgálat, emlő vizsgálat (mammographia) a nőgyógyászati vizsgálat és ultrahang vizsgálat mellett. Amennyiben az alkalmazott terápia (Ladybon) nem segít, javasolt más hormonpótló készítmények alkalmazása, szükség esetén dózisuk emelése átmenetileg.

Üdvözlettel:
Dr. Margitai Barnabás
Dr. Margitai Barnabás
Dr. Margitai Barnabás nőgyógyász
Intim folyás- mikor normális és mikor nem?

Intim folyás- mikor normális és mikor nem?

Intim folyással minden nő találkozik, és sokan vannak, akik nem tudják, hogy mikor számít kórosnak. Ebben nyújt segítséget dr. Józan Gyöngyi, a Nőgyógyászati Központ nőgyógyász-sebésze. 

További részletek
Erős menstruációs vérzés- mi lehet az oka?

Erős menstruációs vérzés- mi lehet az oka?

A nők gyakran keresik fel a nőgyógyászati rendelőket erős menstruációs vérzéssel. A probléma nem csak kellemetlen a mindennapokban, hanem igen fájdalmas is lehet, nem beszélve a hatására olykor fellépő vashiányról, vashiányos vérszegénységről. Dr. Józan Gyöngyit, a Nőgyógyászati Központ nőgyógyász sebészét arról kérdeztük, vajon mi minden okozhatja az állapotot és mit lehet ellene tenni. 

További részletek
Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészséghálózat